V průběhu března jsme pro děti v jesličkách připravili aktivity, při kterých jsme se věnovali tématům jarní přírody, mláďátkům domácích zvířat a dopravním prostředkům. Na řadu přišly prstové barvy při malování jarní louky, kytička tulipánů, sněženky a zlatý déšť vznikaly postupně při práci s lepidlem a drobnými tvary. Na zahradě jsme s dětmi hledali rozkvetlé sedmikrásky a čichali k prvním fialkám. Formou hry se děti učily poznávat mláďátka domácích zvířátek, jejich zvuky a na dvoreček přiřazovaly kuřátka ke slepičce apod. Závěr měsíce patřil všem druhům dopravních prostředků. S dětmi jsme si povídali o autech na silnici, o mašince na kolejích, letadlech a dopravní prostředky byly tématem výtvarné, tělesné, i hudební výchovy. K silnici patří nejen auta, ale také semafor a jeho barvičky. „Červená – žlutá – zelená – kdo ví, co to vlastně znamená“, zaznělo v písničce, kterou jsme společně zpívali. Formou nejrůznějších her si děti procvičovaly poznávání barev, a jak se nám to povedlo, jsme si prověřili na zahradě v úterý 9.dubna na mini dopravním hřišti při akci „Červená – znamená stát!“. Akce se konala již čtvrtým rokem a děti si ji na odrážedlech, vybavení reflexními vestičkami a přilbami, užily dle věku každý po svém. Pro ty nejmenší to bylo samozřejmě zpestření blikajícím semaforem, některé děti už ale ví, jaký panáček na semaforu musí svítit, aby mohly s maminkou nebo s někým dospělým přejit bezpečně přes silnici. Za jízdu bez nehody si děti zasloužily malou odměnu.